(0)

dutch
  • english
  • dutch nl

E-Mega Shops

Vragen? Bel ons op 085 - 2011 407
Search Site
✔ 30 dagen ruilen/retourneren      ✔ Gratis verzenden NL vanaf €50     ✔ Laagste prijs garantie     ✔ iDeal of achteraf betalen

Bestelinformatie E-Mega

Bestellen

Bij E-Mega kunt u 24 uur per dagen, 7 dagen per week uw bestelling plaatsen. De webwinkel is volledig geautomatiseerd, inclusief de berekening van de BTW, levertijd, verzend- en afhandelingskosten en de betaling. Nadat uw bestelling is geplaatst ontvangt u een bevestigingsemail. Zodra uw bestelling wordt verstuurd ontvangt u hier ook een e-mailbericht van. Bij het door u bestelde product kunt u zien wat de verwachte levertijd is.

Als E-Mega aanvullende vragen heeft zult u worden gebeld of gemaild.

Betalen

U kunt bij E-Mega uitsluitend beveiligd betalen. Dit houdt in dat E-Mega geen bank en credit card gegevens van u kan zien, uw betaling wordt door de Rabobank verwerkt. Alle betalingsmogelijkheden zijn tevens beveiligd met een 128 bit SSL certificaat, zodat uw betaling 100% veilig kan worden uitgevoerd. De beschikbare betalingsmethoden zijn afhankelijk van het land.

iDeal

Als u via iDeal betaalt wordt uw betaling direct door E-Mega ontvangen, en zal uw bestelling direct verwerkt kunnen worden.

Rembours

Als u onder rembours betaalt, dan betaalt u het volledige bedrag aan de postbode. De PostNL postbodes in Nederland beschikken niet over een mobiel pin apparaat, u zult het bedrag dus contant moeten afrekenen. Zorg dus dat u het bedrag contant (en het liefst gepast) in huis heeft. Extra kosten rembourszending €9,50.

PayPal

Als u betaalt via PayPal betaalt wordt uw betaling direct ontvangen en zal uw bestelling direct verwerkt kunnen worden. Tevens geniet u kopers bescherming via PayPal. Dat houdt in dat u tot 45 dagen na uw aankoop een eventueel geschil bij PayPal kunt melden. PayPal handelt dit voor u af, als het geschil niet wordt opgelost dan geeft PayPal u uw geld terug.

Credit Card

Als u met uw Credit Card betaalt wordt uw betaling verwerkt door de bank en krijgt E-Mega deze direct binnen. Uw bestelling zal direct kunnen worden verwerkt. U kunt hier ook kopers bescherming genieten, echter hangt dit af van de overeenkomst die u met uw credit card provider heeft gesloten. U kunt bij uw credit card provider nagaan of u ook een aankoop verzekering heeft.

Overboeking

Als u kiest voor een handmatige overboeking, dan wordt de betaling doorgaans binnen 1-3 dagen ontvangen. Omdat uw bestelling pas in behandeling wordt genomen zodra uw betaling is ontvangen, levert deze betalingsmethode vertraging op.

E-Mega
IBAN: NL92 RABO 0117 5492 07
SWIFT: RABONL2U

Kortingscodes en E-Bon

In de winkelwagen kunt u een kortingscode invoegen. Als u deze opslaat dan wordt er direct gekeken of hij geldig is, en de korting wordt toegepast. Als u een e-bon code invult, wordt automatisch het tegoed van uw e-bon afgeschreven nadat u de bestelling heeft afgerond. Heeft u vragen over uw e-bon? Deze kunt u ook stellen via: info@e-bon.nl.

Achteraf betalen: Eerst zien, dan betalen!

U kunt bij E-Mega achteraf betalen. U ontvangt bij uw bestelling een acceptgiro, welke u binnen 14 dagen dient te betalen.

Afterpay

AfterPay voert voor E-Mega het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij E-Mega betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van €350 .

Goedkeuring

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Vragen

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verzenden

Verzend- en afhandelingskosten

De verzend- en afhandelingskosten worden automatisch berekend op de betaalpagina aan de hand van het door u ingevulde afleveradres.

E-Mega gebruikt voor de meeste zendingen GLS. Zodra een pakket wordt verstuurd ontvangt u een e-mailbericht van GLS met afleverinstructies. U kunt tevens de bezorging wijzigen. Bekijk hier de complete lijst met verzend- en afhandelingskosten.

Track & Trace

Zodra uw pakket is verstuurd ontvangt u een e-mailbericht met tracking info. Ook kunt u eventueel de afleverinstellingen wijzigen.

Elke verzending wordt verzekerd verzonden. Dit houdt in dat wanneer het product aankomt en door het vervoeren defect is geraakt, E-Mega ervoor zorgt dat u zonder extra kosten een werkend product krijgt.

U kunt uw verzending online volgen via de volgende link: Track and Trace.

Niet thuis?

Niet thuis? Dan kunt u zelf de tweede bezorg afspraak inplannen op een dag en tijdstip dat u wel thuis bent. De postbode probeert het pakket vier keer te bezorgen! U krijgt hier een e-mailbericht over en een brief in uw brievenbus.

After Sales

Retourneren en ruilen

U kunt bij E-Mega een product na de wettelijke termijn van 14 dagen tot 30 dagen na ontvangst retour sturen of omruilen. U kunt via het contact formulier het retourformulier aanvragen. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de koper. Een product kan na afloop van de wettelijke herroepingstermijn onder de volgende voorwaarden retour worden gestuurd:

  • Product is gekocht bij E-Mega
  • Product is niet gebruikt/gedragen
  • Product is onbeschadigd
  • Product is voorzien van aangehechte labels en stickers
  • Product zit indien mogelijk in de originele verpakking
  • Alle bijgeleverde accessoires, kaartjes en boekjes zijn aanwezig.
U kunt de retour aanmelden per e-mail. Let wel op dat u, als u pas besluit te retourneren na afloop van de wettelijke termijn, altijd een retour formulier bijvoegt welke u hier kunt downloaden. Standaard retour adres: E-Mega VOF, Van der Madeweg 20-B, 1114 AM Amsterdam, Nederland.

Garantie

E-Mega is officieel dealer van alle producten die worden verkocht. Dit houdt in dat bij alle producten de originele en volledige fabrieksgarantie geldig is. Bij elk product staat de garantie periode en garantie voorwaarden vermeld. Ook ontvangt u deze bij het product. Mocht u tijdens de garantie periode een defect ontdekken die onder de fabrieksgarantie valt? Dan kunt u met E-Mega contact opnemen. De verzendkosten van het retourneren en opnieuw versturen zijn voor rekening van de koper.

De band, het glas en de kroon vallen normaal gesproken buiten de garantie, tenzij anders vermeld.

Klachten

E-Mega doet er alles aan om haar klanten zo tevreden mogelijk te houden. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent met de geleverde service. Is dit het geval, wilt u dan contact opnemen met complaints@emega.nl. Vermeld hierbij het volgende:

  • Uw bestel nummer (indien van toepassing)
  • Bestel datum (indien van toepassing)
  • Uw product (merk, model, code)
  • Wanneer en met wie heeft u contact gehad
  • Samenvatting van de situatie
  • Uw klacht

Uw klacht wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen behandeld. Er wordt telefonisch contact met u opgenomen over hoe uw klacht kan worden opgelost, en hoe dergelijke gevallen in de toekomst kunnen worden voorkomen. E-Mega streeft naar 100% klanttevredenheid en staat daarom open voor alle suggesties.

Bestellingen buiten de Europese Unie

Als u bestelt vanuit een land buiten de EU, dan kan de douane mogelijk nog invoerheffingen en belasting aan u doorberekenen.

Contact onze geweldige collega’s!

E-Mega onderscheidt zich met een spontane en persoonlijke klanten service. Heeft u een vraag over een product dat u overweegt aan te schaffen, een product dat u heeft gekocht, of wilt u gewoon even met één van onze geweldige collega’s spreken? Neem dan contact op per e-mail of telefoon!